ماشین های تحریر در نمایشگاه های جهانی

فهرست مطالب

ماشین های تحریر در نمایشگاه های جهانی

فهرست مطالب

ماشین های تحریر در نمایشگاه های جهانی

تولد ماشین های تایپ به عنوان یک وسیله اداری حیاتی و توسعه استراتژی‌های بازاریابی در آخرین سوم قرن ۱۹ اتفاق افتاد. یکی از استراتژی‌های توسعه‌ یافته توسط شرکت‌های ماشین های تایپ ، معرفی محصولات خود در نمایشگاه‌های جهانی بود. این رویدادها اغلب توسط کسب‌وکارها با حضور زیادی همراه بودند که هم محصولات خود را به بازار بین‌المللی گسترده نشان می‌دادند و هم محصولات نمایش داده شده توسط دیگران را بررسی می‌کردند. حاضرین دیگر اغلب کارگران ماهر و اعضای طبقه میانه در حال رشد بودند. علاوه بر این، برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها برای تشویق شرکت‌ها به ایجاد نمایشگاه‌های خود، به طور گسترده آنها را برای جذب تعداد زیادی بازدیدکننده تبلیغ کردند. این مدل زیبا رمینگتون شماره ۲ که توسط یک شرکت در نمایشگاه کلمبیایی در شیکاگو در سال ۱۸۹۳ به نمایش گذاشته شد. علاوه بر این، نمایشگاه‌های جهانی، مسابقاتی را برای ارائه جوایز برگزار می‌کردند که این جوایز می‌توانست مدت‌ها پس ازاین رویدادها در تبلیغات چاپی ماشین‌های تحریر استفاده شود.

فهرست مطالب